مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 15:172022-04-10سياسي

زمان ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت کاغذی و غیرمتمرکز و در برخی موارد به صورت الکترونیک توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ پنجشنبه .

- مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) تمدید شد و داوطلبان می توانند از امروز یکشنبه 21 فروردین 1401 در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت کاغذی و غیرمتمرکز و در برخی موارد به صورت الکترونیک توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ پنجشنبه 12 خرداد برگزار می شود.

مرحله شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های PMP و OSCE و مصاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود) در روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 16 و 17 و 18 خرداد 1401 برگزار خواهد شد.

با توجه به تصویب رشته های جدید و در نظر گرفتن شرایط متقاضیان یک مرحله تمدید مهلت ثبت نام از روز یکشنبه 21 فروردین تا جمعه 26 فروردین 1401 در نظر گرفته شده است و داوطلبان واجد شرایط می توانند از امروز با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی تمدید شد

زمان ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی تمدید شد