مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-10سياسي

بازتوانی معتادان متجاهر شهر همدان در پیش گرفته شود


باید برای کاهش آسیب های اجتماعی قدم های دیگری نیز برداشته شود، به نوعی که ضمن شناسایی دقیق جامعه هدف باید در راستای بازتوانی معتادان متجاهر گام برداریم.

- ، ضرغام احمدوند یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان با بیان اینکه جمع آوری و نگهداری معتادان در مراکز ماده 15 و 16 کافی نیست، اظهار کرد: باید برای کاهش آسیب های اجتماعی قدم های دیگری نیز برداشته شود به نوعی که ضمن شناسایی دقیق جامعه هدف باید در راستای بازتوانی معتادان متجاهر بیش از پیش، گام برداریم.

وی به وضعیت کاهشی سن اعتیاد در جامعه اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز باید اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه در دستور کار قرار گیرد و طرح هایی مشخص از سوی دستگاه های اجرایی در پیش گرفته شود، از سویی باید اقدامات مناسبی را در نتیجه مصوبات و جلسه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار همدان خواستار ورود پلیس در جمع آوری معتادان متجاهر شد و افزود: با هم افزایی ستاد مبارزه با موادمخدر، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، بهزیستی، شهرداری و دیگر مراکز مرتبط باید ضمن جمع آوری معتادان متجاهر، بهبود و تغییر وضعیت این افراد نیز مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتوانی معتادان متجاهر شهر همدان در پیش گرفته شود

بازتوانی معتادان متجاهر شهر همدان در پیش گرفته شود