مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 16:172022-04-10بين الملل

سانا: آمریکا در حال آموزش داعش برای عملیات در شرق سوریه است


خبرگزاری رسمی سوریه خبر داد که نظامیان آمریکایی، آموزشهای فشرده ای را برای عناصر داعش آغاز کرده اند تا حمله به مواضع ارتش سوریه و مراکز دولتی و منازل غیر نظامیان را آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اقدامات مخرب نظامیان تروریست آمریکایی در سوریه همچنان ادامه دارد؛ به نحوی که این عناصر در حال آموزش تروریستهای داعش در شمال شرق سوریه هستند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا ) با اعلام این خبر، گزارش داد، نظامیان آمریکایی، آموزشهای فشرده ای را برای آشنایی عناصر داعش با استفاده از آر پی جی و موشکهای دوش پرتاب آغاز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسانا، این آموزشها مخصوص یک گروه از عناصر داعش است که عناصر آمریکایی آنان را در یک زندان واقع در جنوب الحسکه، زندانی کرده اند.

این زندان، در پایگاه آمریکاییها در شهر الشدادی قرار دارد.

منابع محلی نیز خبر دادند، نیروهای آمریکایی همچنین نحوه استفاده از موشکهای ضد زره را به عناصر داعش آموزش می دهند تا به زودی، آنان را به صحراهای دیرالزور و تدمر انتقال دهند و پس از آن، حمله به مواضع ارتش سوریه و مراکز دولتی و منازل غیر نظامیان را آغاز کنند.

گزارشهای رسانه ای طی ماههای گذشته حاکی از این است که آمریکاییها صدها نفر از عناصر داعش را از عراق و زندانهای الحسکه به اطراف پایگاه غیر قانونی خود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانا: آمریکا در حال آموزش داعش برای عملیات در شرق سوریه است

سانا: آمریکا در حال آموزش داعش برای عملیات در شرق سوریه است