مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-10سياسي

برای پرورش هنرمند تراز انقلاب تلاش شود


رییس شورای شهر شیراز با بیان اینکه در بسیاری از حوزه ها در ارائه هنر انقلاب اسلامی، غفلت و کوتاهی شده است، گفت: باید برای تربیت هنرمندان در تراز انقلاب اسلامی بیشتر تلاش کرد.

- مهدی طاهری عصر یکشنبه 21 فروردین در صحن علنی شورای شهر شیراز با تسلیت شهادت روحانیون جهادگر در حرم رضوی به هفته هنر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: 20 فروردین یادآور سالروز شهادت هنرمند متعهد انقلاب اسلامی سیدمرتضی آوینی است که از ابزار هنر به بهترین نحو استفاده و خدمات کم نظیری را به جامعه ایران اسلامی ارائه کرد.

او با بیان اینکه در بسیاری از حوزه ها در ارائه هنر انقلاب اسلامی، غفلت و کوتاهی شده است، افزود: باید برای تربیت هنرمندان در تراز انقلاب اسلامی بیشتر تلاش کرد تا منویات مقام معظم رهبری نیز محقق شود، چرا که هنر جهادی، هنری است همیشه در صحنه که با جهاد تبیین دوشادوش مردم، بن بست های واهی و قالب های منفعل را درهم شکند، هنری با مردم و برای مردم که ظرفیت های خویش را باور دارد و همین باور عزت مدارانه و روح جهادی است که دشمن را به وحشت انداخته است.

رییس شورای شهر شیراز با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای نیز گفت: روز 20 فرودین یادآور ایمان و عزم ملی دانشمندان ایران اسلامی در اثبات توانمندی و استقلال علمی کشور برای حرکت در مسیر رشد علمی و بومی سازی صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پرورش هنرمند تراز انقلاب تلاش شود

برای پرورش هنرمند تراز انقلاب تلاش شود