مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-10سياسي

رونمایی از اثر هنری شهید «محسن فخری زاده»


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در مراسم رونمایی از اثر هنری شهید «محسن فخری زاده» گفت: اثر هنری شهید «محسن فخری زاده» با همکاری دو هنرمند برتر کشور و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن شهید بزرگوار طراحی و اجرا و امروز رونمایی شد.

- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در مراسم رونمایی از اثر هنری شهید محسن فخری زاده گفت: اثر هنری شهید محسن فخری زاده با همکاری دو هنرمند برتر کشور و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن شهید بزرگوار طراحی و اجرا و امروز رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا صیادی در حاشیه مراسم رونمایی دیوارنگاره شهید فخری زاده گفت: اثر فخر ایران با موضوع شهید محسن فخری زاده 7 آذرماه سال گذشته مصادف با سالگرد شهادت وی آغاز شد و امروز 20 فروردین ماه همزمان با روز فناوری هسته ای با حضور فرزند این شهید رونمایی شد.

وی با بیان اینکه اثر شهید فخری زاده 500 مترمربع مساحت دارد، افزود: دو تن از هنرمندان مطرح و شناخته شده کشور برای خلق این اثر زحمات زیادی کشیدند؛ هنرمند نقاش علیرضاذاکری طراح و عباس شاکری هم اجراکننده این اثر هستند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره چرایی انتخاب اقدسیه برای طراحی و اجرای اثر شهید فخری زاده، توضیح داد: این محل همجوار با منزل و خیابان شهید فخری زاده است و به همین دلیل تصمیم گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اثر هنری شهید «محسن فخری زاده»

رونمایی از اثر هنری شهید «محسن فخری زاده»