مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 16:422022-04-10بين الملل

آموزش داعشی ها در سوریه از سوی اشغالگران آمریکایی


منابع سوری از تحرکات نظامیان آمریکایی در سوریه در زمینه آموزش دادن به داعشی ها برای انجام حملات علیه ارتش و شهروندان سوری خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سانا گزارش داد: نظامیان آمریکایی، آموزشهای فشرده ای را برای آشنایی عناصر داعش با استفاده از آر پی جی و موشکهای دوش پرتاب آغاز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسانا، این آموزشها مخصوص یک گروه از عناصر داعش است که عناصر آمریکایی آنان را در یک زندان واقع در جنوب الحسکه، زندانی کرده اند.

این زندان، در پایگاه آمریکاییها در شهر الشدادی قرار دارد.

منابع محلی نیز اعلام کردند: اشغالگران آمریکایی همچنین نحوه استفاده از موشکهای ضد زره را به عناصر داعش آموزش می دهند تا به زودی، آنان را به صحراهای دیرالزور و تدمر انتقال دهند و پس از آن، حمله به مواضع ارتش سوریه و مراکز دولتی و منازل غیر نظامیان را آغاز کنند.

سانا گزارش داد: گزارشهای رسانه ای طی ماههای گذشته حاکی از این است که آمریکاییها صدها نفر از عناصر داعش را از عراق و زندانهای الحسکه به اطراف پایگاه غیر قانونی خود در منطقه التنف در مرزهای سوریه و اردن با هدف آموزش و تجهیز آنها به منظور گسیل کردن آنها به صحرای سوریه برای انجام حملات تروریستی ضد ارتش و شهروندان سوری، انتقال داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش داعشی ها در سوریه از سوی اشغالگران آمریکایی

آموزش داعشی ها در سوریه از سوی اشغالگران آمریکایی