مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 16:572022-04-10اقتصادي

پارک جنگلی سورین بانه به سرمایه گذاران واگذار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: بخشی از اراضی پارک جنگلی سورین بانه به مساحت 24 هکتار به سرمایه گذاران دارای صلاحیت واگذار می شود.

- یعقوب گویلیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: پارک جنگلی سورین بانه از جمله مناطق گردشگری طبیعی استان است که همواره موردتوجه گردشگران قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، با تاکید بر اینکه تامین زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران ضروری است، افزود: این اداره کل در صدد است با تحویل بخشی از این اراضی در قالب ماده 3 قانون بهره وری از اراضی جنگلی و واگذاری آن در قالب ماده 27 به سرمایه گذاران دارای صلاحیت، زمینه توسعه گردشگری این منطقه را فراهم کند.

وی اضافه کرد: این اقدام علاوه بر اشتغال زایی می تواند نتایج ارزشمندی در خصوص مقابله با تعرضات احتمالی، آتش سوزی، کمک به غنای پوشش گیاهی و مراقبت از پارک های جنگلی به وسیله مشارکت مردمی و دوست داران طبیعت داشته باشد.

گویلیان یادآور شد: طرح توجیهی منطقه گردشگری سورین در اسرع وقت آماده و طی فراخوان عمومی به بهره برداران واجد شرایط واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/2330/70


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک جنگلی سورین بانه به سرمایه گذاران واگذار می شود

پارک جنگلی سورین بانه به سرمایه گذاران واگذار می شود