مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 17:022022-04-10سياسي

شهدای حرم مطهر رضوی جانشان را برای جهاد تبیین فدا کردند


شهدای حرم مطهر رضوی جانشان را برای جهاد تبیین، روشنگری و خدمت به مردم فدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری روز یک شنبه در مراسم گرامیداشت شهیدان اصلانی و دارایی که در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: علت عصبانیت دشمنان از روحانیان شهید جهادی حمله تروریستی حرم مطهر رضوی این بود که این شهدا با فتنه دشمن در حاشیه شهر مقابله می کردند.

وی تصریح کرد: این شهدای گرانقدر مقابل نقشه های دشمن قرار گرفتند و برنامه های آنان را خنثی کردند از این رو هدف کینه دشمن هم قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

وی افزود: شهید مطهری، شهید ثانی و شهید اول از جمله شهدایی بودند که در راه روشنگری و ترویج دین به شهادت رسیدند و این دو شهید نیز در حرم مطهر رضوی به خاطر اندیشه، افکار و نگاه ولایی به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه مسلمان و مؤمن دارای اصولی است و هیچ گاه از این اصول تخطی نمی کنند، گفت: مؤمن و مسلمان اهل حق است و برای دعوت دیگران در این راه مبارزه و تلاش می کند که این خصوصیت از شاخصه های مکتب مولای متقیان است.

امام جمعه بجنورد عنوان کرد: مسلمان واقعی به مکتب امام سجاد (ع) پیوند خورده و برای رسیدن به کمال از مجموعه بزرگ راهنمای بشری این امام همام (صحیفه سجادیه) استفاده می کنند که در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای حرم مطهر رضوی جانشان را برای جهاد تبیین فدا کردند

شهدای حرم مطهر رضوی جانشان را برای جهاد تبیین فدا کردند