مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 17:122022-04-10اقتصادي

رشد جابه جایی مسافران قطار در گیلان و قزوین/ تأخیر قطارها 25 درصد کاهش یافت


مدیرکل راه آهن شمال 2 با بیان اینکه استان های گیلان و قزوین همه ساله میزبان مسافرین نوروزی زیادی هستند، گفت: طی نوروز امسال موفق به رشد 42 درصدی درزمینهٔ جابجایی مسافرین شده ایم.

- غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن شمال 2 امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه در نوروز امسال 79 هزار و 79 نفر مسافر توسط ناوگان ریلی اداره کل راه آهن شمال 2 جابجا شده اند، اظهار کرد: خوشبختانه استان های گیلان و قزوین به سبب برخورداری از جاذبه های گردشگری فراوان، همه ساله میزبان مسافرین نوروزی زیادی هستند که از این میان سهم راه آهن شمال2 در سال 1401، ورود بیش از 39 هزار مسافر نوروزی بوده است.

وی با اذعان به اینکه روند کاهشی شیوع ویروس کرونا و افزایش ظرفیت قابل فروش قطارهای مسافری در ورود مسافران مؤثر بوده، افزود: طی نوروز امسال موفق به رشد 42 درصدی درزمینهٔ جابجایی مسافرین شده ایم.

مدیرکل راه آهن شمال 2 با بیان اینکه در ایام نوروز، قریب به 80 رام قطار وظیفه خدمت رسانی به مسافرین را عهده دار بوده اند، گفت: این قطارها از مبادی رشت و قزوین به مقاصد تهران و مشهد مقدس اعزام می شدند.

وی میانگین تأخیر کل قطارها را در ایام نوروز 6 دقیقه اعلام کرد و افزود: قطعاً کاهش 25 درصدی مدت زمان تاخیرات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان از تلاش شبانه روزی خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد جابه جایی مسافران قطار در گیلان و قزوین/ تأخیر قطارها 25 درصد کاهش یافت

رشد جابه جایی مسافران قطار در گیلان و قزوین/ تأخیر قطارها 25 درصد کاهش یافت