مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 17:272022-04-10سياسي

اجرای 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان مرکزی


مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی از اجرای 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم اسکندری مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی در تشریح برنامه های این سازمان در هفته هنر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید والامقام سیدمرتضی آوینی تمام لحظات حیات با برکت خود را به ویژه بعد از انقلاب در عرصه پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب در قالب هنر صرف نمود و خدمات ارزنده کم نظیری در این حوزه ها به یادگار گذاشت و در ایام سالروز شهادت این هنرمند فرزانه که مصادف با بیستم فروردین ماه است فرصتی ارزشمند برای ترویج سیره و رفتار این هنرمند متعهد و ارزشی می باشد.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های بسیج هنرمندان در سالجاری تحقق جهاد تبیین با استفاده از زبان هنر است و رویکرد بسیج هنرمندان در جهاد تبیین امیدآفرینی در بین جوانان است.

اسکندری بیان کرد: بسیج هنرمندان در راستای ترویج گفتمان هنر انقلاب اسلامی برنامه ریزی جدی داشته که در این راستا تربیت هنرمندان انقلابی را در دستور کار قرار داده و رویکرد بسیج هنرمندان در سالجاری حمایت از توانایی و ظرفیت های هنری استانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان مرکزی

اجرای 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان مرکزی