مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 17:522022-04-10بين الملل

روزنامه یمنی: آمریکا به دنبال صلح پوشالی و تعمیق جنگ در یمن است


روزنامه المسیره به ابعاد نشست ریاض و نقش آمریکا در آن پرداخت و تأکید کرد، واشنگتن صحنه گردان جنگ یمن است و هیچ گاه به دنبال صلح در این کشور نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فصل های نمایش صلح در یمن، در پایتخت عربستان سعودی، با برکناری عبد ربه منصور هادی رییس جمهور فراری و معاونش علی محسن الاحمر کامل شد تا پس از آن، رشاد العلیمی مزدور و مرد شماره یک آمریکا زمام امور را در دست گیرد و نهاد موسوم به شورای ریاستی تشکیل شود؛ نهادی که العلیمی و هفت نفر دیگر که همگی به دشمنی با دولت یمن، شهره هستند، هدایت آن را بر عهده دارند.

روزنامه المسیره یمن با این مقدمه به ابعاد نشست ریاض و نقش آمریکا در آن پرداخت و نوشت، آنچه رخ داد، توسط آمریکا و از طریق لیندرکینگ فرستاده این کشور به یمن صورت گرفت.

محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و همه مزدوران یمنی حاضر در ریاض هم صرفا مجریان اوامر بودند و قادر به اعتراض یا رد دیکته های آمریکا نبودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمسیره، از ابتدای تجاوز آمریکایی-سعودی به یمن، آمریکا با قدرت در صحنه حضور داشته است؛ زیرا آغاز این تجاوز از واشنگتن و با زبان عادل الجبیر، سفیر وقت عربستان اعلام شد.

در طول هفت سال گذشته نیز آمریکا از پشت پرده، صحنه گردان تجاوز به یمن بوده است وعربستان و امارات را به سوی عملیاتهای نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه یمنی: آمریکا به دنبال صلح پوشالی و تعمیق جنگ در یمن است

روزنامه یمنی: آمریکا به دنبال صلح پوشالی و تعمیق جنگ در یمن است