مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 18:022022-04-10اقتصادي

تصویب افزایش نرخ کرایه تاکسی شیراز در شورای شهر


شورای شهر شیراز با افزایش حدود 75 درصدی نرخ کرایه تاکسی در شیراز موافقت کرد و اجرای آن به تایید فرمانداری شیراز بستگی دارد.

- ، یکی از دستورکارهای صحن علنی شورا، افزایش نرخ کرایه تاکسی بود که توسط سازمان حمل ونقل شهرداری شیراز ارائه شد و خواهان افزایش نرخ کرایه با توجه به تغییر قیمت ها، تورم و احصای هزینه رانندگان شد.

بر این اساس افزایش کرایه در کورس نخست 3 هزار و 500 تومان و از کورس دوم به بعد 2 هزار و 500 تومان است و نرخ تاکسی های فرودگاه و بی سیم نیز 40 درصد افزایش داشته باشد.

در همین زمینه رضا محمدیان، عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه کرایه تاکسی رانندگان شیراز از دیگر کلانشهرها کمتر است، گفت: این امر به این معناست که رانندگان قشر ضعیف هستند و وضعیت خوبی ندارند همچنین مشکلات اقتصادی سبب می شود نوسازی ناوگان حمل و نقل صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه از طرفی افزایش نرخ کرایه ممکن است سبب درگیری بر سر پول خرد شود، افزود: نباید مصوبه ای داشته باشیم که برای رانندگان شبهه مالی ایجاد کند و باید یک عدد رُند تعیین شود.

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه افزایش نرخ باید کارشناسی تر باشد، بیان کرد: در کلان شهر شیراز باید سیاستگذاری ها ضمن تقویت سیستم حمل و نقل حمایت از رانندگان نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب افزایش نرخ کرایه تاکسی شیراز در شورای شهر

تصویب افزایش نرخ کرایه تاکسی شیراز در شورای شهر