مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 18:472022-04-10سياسي

صیاد شیرازی فروغ منافقان را بی فروغ کرد


فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش گفت: شهید سپهبد صیاد شیرازی با درایت فرماندهی خود فروغ منافقان را در دوران دفاع مقدس بی فروغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داور همتی عصر یکشنبه در مراسم سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در تالار ولایت اردبیل اظهار کرد: این فرمانده بی نظیر نه تنها با تلاش و جدیت خود سعی کرد افتخارات بی نظیری را برای کشور خلق کند بلکه منافقان را در دوران دفاع مقدس و بعد از آن زمین گیر کرد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس منافقان کوردل 23 سال قبل تصمیم گرفتند تا این فرمانده رشید جبهه های حق علیه باطل را به شهادت برسانند که امروز عظمت چنین فرماندهانی را در عرصه نظامی به یادگار برای همیشه زنده نگه داشتیم.

فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش گفت: قهرمان نام آشنای کشورمان در عرصه دفاع مقدس و بعد از آن در حالی در سن 55 سالگی به فیض شهادت رسید که لحظه ای از ولایت مداری و دفاع از این مرز و بوم خسته نشد بلکه با روحیه ولایی و خستگی ناپذیر خود دشمن را به ستوه آورده بود.

همتی افزود: جمهوری اسلامی ایران به وجود چنین فرماندهان رشید و دلاور افتخار می کند و قطعاً در کنار ستاره های درخشان این مرز و بوم نام و یاد صیاد شیرازی برای همیشه خواهد درخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیاد شیرازی فروغ منافقان را بی فروغ کرد

صیاد شیرازی فروغ منافقان را بی فروغ کرد