مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 18:522022-04-10ورزشي

آمادگی پشتیبانی تردد دریایی هواداران فوتبال با شناورهای پیشرفته گردشگری


معاون وزیر راه و شهرسازی از آمادگی سازمان بنادر برای پشتیبانی تردد دریایی هواداران فوتبال با شناورهای پیشرفته گردشگری خبر داد.

- ، علی اکبر صفایی در نشست هماهنگی برای پشتیبانی از جام جهانی 2022 به میزبانی قطر که با حضور رستم قاسمی؛ وزیر راه و شهرسازی، سعید محمد؛ مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، استانداران هرمزگان، بوشهر و خوزستان وجمعی از معاونین وزرا ومدیران ارشد ارگان های دریایی برگزار شد، گفت: برای تردد و جابجایی ایمن گردشگران و هواداران تیم های فوتبال جام جهانی، شناورهای استاندارد و پیشرفته در بنادر مسافری استان های بوشهر، خوزستان و هرمزگان در حال فعالیت است.

معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به راه اندازی مجدد خط مسافری خرمشهر- کویت، افزود: برنامه ریزی شده تا ترمینال مسافری استاندارد و مجهزی در شان مردم ایران و میهمانان در بوشهر راه اندازی شود.

صفایی با بیان اینکه تاکنون سه سند همکاری های مشترک حمل ونقلی در حوزه های بندری، دریایی و هوایی با کشور قطر در دولت سیزدهم به امضا رسیده است، گفت: در خصوص پشتیبانی از جام جهانی قطر، حتی سه ماه پیش از سفر ریاست جمهوری به دوحه، اقدامات و تمهیدات اولیه صورت گرفت که منجر به امضای سه سند همکاری مشترک با دوحه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پشتیبانی تردد دریایی هواداران فوتبال با شناورهای پیشرفته گردشگری

آمادگی پشتیبانی تردد دریایی هواداران فوتبال با شناورهای پیشرفته گردشگری