مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 20:572022-04-10سياسي

مشکلات حوزه زنان کردستان در قالب طرح پژوهشی احصا شود


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مشکلات و چالش های حوزه زنان در استان در قالب طرح پژوهشی احصا و بررسی شود.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی روز یکشنبه در دیدار با مسئول و اعضای بسیج جامعه زنان استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، برنامه های حوزه زنان را نیازمند آسیب شناسی دانست.

وی اظهار داشت: پیشنهاد می شود در رابطه با این حوزه، از کلی گویی مشکلات خودداری و مسائل متناسب با استان کردستان اولویت بندی و جمع بندی شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جمعیت استان کردستان یک میلیون و 678 هزار نفر است که حدود نصفی از آن را زنان تشکیل می دهند، گفت: این میزان از جمعیت شهری و روستایی از لحاظ تحصیلات و شغل شناسایی شوند چراکه برای نجات از کلی گویی، جزیی نگری و پیشبرد اهداف و حل مشکلات نیازمند داده های مناسب هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه آسیب های اجتماعی و مشکلات حوزه زنان در حواشی شهر به ویژه نایسر در حال پیگیری است، افزود: متأسفانه برخی ها مدعی شده که نایسر سنندج 120 هزار نفر جمعیت داشته در حالی که بر اساس محاسبه تعداد کنتور برق و آب 50 تا 55 هزار نفر در این ناحیه منفصل شهری زندگی می کنند، لذا انتظار می رود ضمن دقت در اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات حوزه زنان کردستان در قالب طرح پژوهشی احصا شود

مشکلات حوزه زنان کردستان در قالب طرح پژوهشی احصا شود