مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 21:172022-04-10اجتماعي

سلامت مردم خوزستان نباید بازیچه تصمیمات نابخردانه مدیران شود


سلامتی مردم خوزستان در مواجه با گرد و خاکی که این روزها بر زندگی و معیشت مردم سایه سیاهی انداخته است نباید بازیچه تصمیمات نابخردانه مدیران شود.

- با اشاره به سردرگمی مردم در تعطیلی ناشی از بروز بحران گرد و خاک در خوزستان که امروز یکشنبه صورت گرفت، بیان کرد: از روز شنبه هواشناسی استان هشدارهای لازم را درباره بروز بحران گرد و خاک با غلظت بالا در سطح نارنجی صادر کرده و قابل پیش بینی بود که یکشنبه شدت گرد و خاک در استان بالا است.

وی افزود: کمیته اضطراری آلودگی هوا در این راستا تشکیل جلسه داد و صرفاً با تأخیر دو ساعته در آغاز فعالیت مدارس و ادارات استان موافقت کرد.

امروز ساعت 9 صبح نیز کارمندان سر کار و دانش آموزان سر کلاس درس رفتند ولی واقعیت این بود که حتی تنفس در این شرایط سخت بود.

کعب عمیر ادامه داد: در همین شرایط و بعد از ساعت 9 صبح استانداری خوزستان اعلام کرد که امروز تعطیل است اما این تصمیم دیرهنگام مردم، کارمندان، دانش آموزان و… را با مشکل مواجه کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: این تأخیر در تعطیلی باعث خروج مردم از منزل شده و قطعاً آنها در معرض آلودگی شدید قرار گرفتند ضمن اینکه ارباب رجوع در برخی از ادارات به بیرون هدایت شدند که این وضعیت زیبنده مردم خوزستان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت مردم خوزستان نباید بازیچه تصمیمات نابخردانه مدیران شود

سلامت مردم خوزستان نباید بازیچه تصمیمات نابخردانه مدیران شود