مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 22:022022-04-10اقتصادي

واگذاری پارک جنگلی سورین بانه به سرمایه گذاران دارای صلاحیت


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: بخشی از اراضی پارک جنگلی سورین بانه به مساحت 24 هکتار به سرمایه گذاران دارای صلاحیت واگذار می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: بخشی از اراضی پارک جنگلی سورین بانه به مساحت 24 هکتار به سرمایه گذاران دارای صلاحیت واگذار می شود.

یعقوب گویلیان در گفت وگو با خبرنگاران در این خصوص، اظهار کرد: پارک جنگلی سورین بانه از جمله مناطق گردشگری طبیعی استان است که همواره مورد توجه گردشگران قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، با تاکید بر اینکه تامین زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران ضروری است، افزود: این اداره کل در صدد است با تحویل بخشی از این اراضی در قالب ماده 3 قانون بهره وری از اراضی جنگلی و واگذاری آن در قالب ماده 27 به سرمایه گذاران دارای صلاحیت، زمینه توسعه گردشگری این منطقه را فراهم کند.

وی بیان کرد: این اقدام علاوه بر اشتغال زایی می تواند نتایج ارزشمندی در خصوص مقابله با تعرضات احتمالی، آتش سوزی، کمک به غنای پوشش گیاهی و مراقبت از پارک های جنگلی به وسیله مشارکت مردمی و دوست داران طبیعت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پارک جنگلی سورین بانه به سرمایه گذاران دارای صلاحیت

واگذاری پارک جنگلی سورین بانه به سرمایه گذاران دارای صلاحیت