مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 22:222022-04-10سياسي

ضرورت تربیت هنرمندانی از جنس شهید آوینی در استان سمنان


فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه تربیت هنرمند متعهد رسالت دستگاه های فرهنگی استان است، گفت: تربیت هنرمندانی از جنس شهید آوینی ضرورت دارد.

- ، سردار حمید دامغانی شامگاه یکشنبه در جلسه قرارگاه فرهنگی با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی به میزبانی سالن شهید بسطامی ستاد سپاه استان سمنان، با بیان اینکه تربیت هنرمند متعهد رسالت دستگاه های فرهنگی استان سمنان است، ابراز کرد: رویکرد اصلی دستگاه های فرهنگی کشور تربیت هنرمندانی از جنس شهید آوینی باشد.

وی افزود: آثار ارزشمند شهید آوینی که در پرتو اندیشه بلند وی شکل گرفت، تصویر زیبایی از هنر از جهات مختلف به نمایش گذاشته و تفکرات، آثار و منظومه فکری این شهید که محلی برای تقابل هنر رحمانی و هنر شیطانی است را به منصه ظهور رسانده است و خداوند متعال نیز مزد تلاش ها و مجاهدت های این شهید گرانقدر را با شهادت داد.

فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه به اهمیت موضوع تعهد و مسئولیت پذیری در هنرمندان پرداخت و شهید آوینی را یک الگوی بارز هنرمند متعهد و انقلابی معرفی کرد و با اشاره به عمق هنر شهید آوینی افزود: هر کدام از جملات شهید آوینی یک درس است که برای درک و شناخت آن باید ساعت ها وقت بگذاریم و متأسفانه در این خصوص کمتر کار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تربیت هنرمندانی از جنس شهید آوینی در استان سمنان

ضرورت تربیت هنرمندانی از جنس شهید آوینی در استان سمنان