مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 22:472022-04-10اقتصادي

پرداخت 55 میلیارد ریال وام مسکن محرومان در آستارا


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آستارا از پرداخت 55 میلیارد ریال وام مسکن محرومان با هدف ساخت 68 واحد مسکن طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، مهدی گرویان امشب در جمع خبرنگاران این شهرستان ضمن گرامی داشت سال روز افتتاح حساب 100 امام خمینی (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: بنیاد مسکن از خدمات جاوید و برکات مستمر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است.

  وی با اشاره به اقدام به ساخت 68 واحد مسکن محرومان با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال طی یک سال گذشته گفت: طی مدت مذکور یک صد و یازده واحد جهت دریافت وام ساخت مسکن روستایی با سود پنج درصد با اعتباری بالغ بر یک صد و یازده میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده است.

  مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آستارا از صدور 85 فقره سند روستایی طی یک سال گذشته خبر داد و بیان کرد: 150 پرونده روستایی نیز طی مدت مذکور جهت صدور سند و طی مراحل اداری به اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان ارجاع داده شده است.

  گرویان با بیان اینکه بازنگری طرح هادی روستاهای قره سو، چلوند، خسرومحله و سیره الیوه از توابع بخش لوندویل شهرستان آستارا با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال در مرحله نقشه برداری است، افزود: دستور بازنگری طرح هادی روستای باش محله لوندویل که از سال 98


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 55 میلیارد ریال وام مسکن محرومان در آستارا

پرداخت 55 میلیارد ریال وام مسکن محرومان در آستارا