مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 23:022022-04-10سياسي

مناجات خوانی طاهری ها با چاشنی معرفی یک شهید و کتابش +عکس و فیلم


مراسم مناجات خوانی هیأت مکتب الزهرا(س) در شب های ماه مبارک رمضان با چاشنی آشنایی با یک شهید و معرفی کتابی درباره او بازخوانی بخش هایی از وصیت نامه اش برگزار می شود.

- خبرگزاری فارس ـ حوزه مسجد و هیأت ـ امیرحسین کسایی: در شب های ماه رمضان اماکن متبرکه، هیأت ها و مساجد مختلف، مجالس مناجات خوانی برگزار می کنند و مردم در این مجلس با خدای خود انس می گیرند و از عمق جانشان با خداوند نجوا می کنند.

این شب ها مردم برای نجوا با خدا، واسطه هایی از اهل بیت(ع) را همراه می کنند.

هیأت مکتب الزهرا(س) امسال ابتکار تازه ای به کار برده و هر شب در کنار مناجات خوانی های خود یک شهید را معرفی می کند و برای تکمیل آشنایی مردم با این شهدا هم کتابی درباره اش معرفی می کند و وصیت نامه شهید را هم بازخوانی می کند تا مردم بدانند در سلوک معنوی خود چگونه باید عمل کنند.

محمدرضا طاهری و حسین طاهری مداحان هیأت مکتب الزهرا(س) کتاب مرتبط با شهدا در هیأت عرضه می شود حسین طاهری مداح اهل بیت(ع) در شروع برنامه های این هیأت در آستانه ماه رمضان، در خصوص این برنامه در فضای مجازی اش نوشت: امسال بنا داریم هرشب یک شهید را به مردم معرفی کنیم و در کنار آن هم توسط نویسنده یا انتشارات، کتابی مرتبط با هر شهید را در فضای جنبی هیأت معرفی و عرضه می کنیم تا مردم با تهیه این کتاب بیش از پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناجات خوانی طاهری ها با چاشنی معرفی یک شهید و کتابش +عکس و فیلم

مناجات خوانی طاهری ها با چاشنی معرفی یک شهید و کتابش +عکس و فیلم