مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 23:172022-04-10فرهنگي

«اگه نویسنده بودی شبیه کی می نوشتی؟»


«اگه نویسنده بودی شبیه کی می نوشتی؟» که از دوران نوروز 1401 علاقه مندان کتاب را به چالش کشیده است، به گفته برگزارکنندگانش، در حالی که در ارائه پیشنهاد کتاب به مخاطبان کمک می کند، - اگه نویسنده بودی شبیه کی می نوشتی؟ که از دوران نوروز 1401 علاقه مندان کتاب را به چالش کشیده است، به گفته برگزارکنندگانش، در حالی که در ارائه پیشنهاد کتاب به مخاطبان کمک می کند، در سلیقه سازی هم نقش دارد.

مهدی محبعلی، مدیر روابط عمومی فیدیبو درخصوص ایده و هدف از چالش اگه نویسنده بودی شبیه کی می نوشتی؟ به ایسنا گفت: ما در فیدیبو برای جذب سلیقه و دریافت ذائقه مخاطب برنامه ریزی داریم و تلاش می کنیم تا روی ارتقاء آن هم کار کنیم.

او در عین حال اظهار کرد: درست است که ممکن است بعضی از کتاب ها خیلی ارزش افزوده عجیب و غریبی نداشته باشند اما در واقع مثل کتاب های حوزه توسعه فردی، کتاب های پرفروشی هم باشند.

ولی به هر حال، ما باید همه سلیقه ها را در نظر بگیریم.

محبعلی در توضیح بیشتر درباره این که در پی این چالش، با داده های به دست آمده چه کار می کنند، بیان کرد: یکی از کارهایی که برای این ایده مارکتینگی در نظر گرفته ایم، این بود که بتوانیم رفتار و سلیقه مخاطب را شناسایی کنیم و بدانیم به غیر از آن بحث جذابیتی که برای خود مخاطب وجود دارد که بتواند نویسنده مورد علاقه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اگه نویسنده بودی شبیه کی می نوشتی؟»

«اگه نویسنده بودی شبیه کی می نوشتی؟»