مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 00:472022-04-10سياسي

چند پیشنهاد برای نجات صنایع دستی


حجت الله مرادخانی از پژوهشگران حوزه صنایع دستی با اشاره به اهمیت اجرایی شدن قانون حمایت از هنرمندان گفت: «با توجه به شرایط فعلی کشور، آنچه می تواند بسترهای توسعه صنایع دستی را در سال 1401 به صورت اثربخشی مهیا کند، - حجت الله مرادخانی از پژوهشگران حوزه صنایع دستی با اشاره به اهمیت اجرایی شدن قانون حمایت از هنرمندان گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور، آنچه می تواند بسترهای توسعه صنایع دستی را در سال 1401 به صورت اثربخشی مهیا کند، این است که قانون حمایت از هنرمندان و فعالان صنایع دستی وارد فاز اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدتی از شروع سال جدید سپری می شود و متولیان حوزه های مختلف از اقتصادی گرفته تا فرهنگی و سیاسی، مشغول برنامه ریزی برای بهبود وضعیت هستند.

از آن طرف رسانه ها هم با گذاشتن ذره بین نقد بر رویکردهای جدید، اطلاع رسانی درباره نتایج رویکردهای جدید را انتظار می کشند.

در همین رابطه و برای بررسی این مسئله که در سال جدید برای باز شدن گره مشکلات اقتصادی صنایع دستی از منظر فروش، این حوزه دقیقا به چه برنامه هایی نیاز دارد، به گفت وگو با حجت الله مرادخانی، پژوهشگر و مدرس دانشگاه پرداختیم تا نظر او را در این رابطه جویا شویم.

نیازمندی های صنایع دستی در 1401 مرادخانی در پاسخ به این سوال که هنر صنایع دستی برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پیشنهاد برای نجات صنایع دستی

چند پیشنهاد برای نجات صنایع دستی