مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 07:022022-04-11اجتماعي

کرمانشاه در وضعیت هشدار / شهرهای مرزی همچنان بحرانی


به گفته سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه، هوای شهر کرمانشاه امروز (22 فروردین) در وضعیت هشدار و هوای شهرستان های مرزی استان در شرایط بحران است.

- کرمانشاه در وضعیت "هشدار"/ شهرهای مرزی همچنان بحرانی ایسنا/کرمانشاه به گفته سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه، هوای شهر کرمانشاه امروز (22 فروردین) در وضعیت هشدار و هوای شهرستان های مرزی استان در شرایط بحران است.

احد جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین داداه های ایستگاه های سنجش آلودگی هوا برای امروز (22 فروردین)، گفت: هم بر اساس شاخص 24 ساعته (تا هفت صبح امروز) و هم شاخص لحظه ای هوای شهر کرمانشاه هم اکنون در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارد.

وی ادامه داد: شاخص 24 ساعته کیفیت هوای کرمانشاه عدد 185 و شاخص لحظه ای عدد 162 است.

وی با بیان اینکه در شهر اسلام آبادغرب نیز بر اساس هر دو شاخص 24 ساعته و لحظه ای در وضعیت هشدار و قرمز هستیم، خاطرنشان کرد: عدد شاخص 24 ساعته کیفیت هوا برای اسلام آبادغرب 184 و شاخص لحظه ای 107 است.

سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه از وضعیت بحرانی در هر دو شهر قصرشیرین و سرپل ذهاب هم بر اساس شاخص 24 و هم شاخص لحظه ای یاد کرد و افزود: شاخص 24 ساعته برای هر دو شهرستان عدد 500 و شاخص لحظه ای برای سرپل ذهاب عددد 384 و برای قصرشیرین عدد 356 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در وضعیت هشدار / شهرهای مرزی همچنان بحرانی

کرمانشاه در وضعیت هشدار / شهرهای مرزی همچنان بحرانی