مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 07:222022-04-11اقتصادي

وعده های رنگ باخته برای تکمیل پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری


چهارمحال و بختیاری جزو معدود استان هایی است که هنوز به شبکه ریلی کشور متصل نشده است، شنیده شدن سوت قطار در این استان یکی از آرزوهای دیرینه مردم این استان به ویژه صنعتگران و فعالان اقتصادی بوده تا از این طریق بتوانند تحولی در سیستم حمل و نقل محصولات تولیدی خود ایجاد کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری جزو معدود استان هایی است که هنوز به شبکه ریلی کشور متصل نشده است، شنیده شدن سوت قطار در این استان یکی از آرزوهای دیرینه مردم این استان به ویژه صنعتگران و فعالان اقتصادی بوده تا از این طریق بتوانند تحولی در سیستم حمل و نقل محصولات تولیدی خود ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بارها و بارها وعده تکمیل پروژه راه آهن مبارکه_ سفیددشت به شهرکرد داده شده، اما هم چنان این پروژه در گیر و دار تخصیص اعتبار برای تکمیل مانده است، وعده هایی که هر چه زمان بیش تری از آن ها می گذرد در پیش روی مردم رنگ می بازد.

پروژه راه آهن مبارکه_ سفیددشت به شهرکرد در تیرماه سال 1390 کلنگ زنی شد، این پروژه جزو طرح های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری محسوب و با بهره برداری از این پروژه فاصله استان های جنوبی به مرکز حدود 500 کیلومتر کوتاه تر می شود، طول مسیر اجرایی این پروژه حدود 92 کیلومتر و برای اجرای آن 2000 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است، طبق برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های رنگ باخته برای تکمیل پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری

وعده های رنگ باخته برای تکمیل پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری