مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 07:422022-04-11سياسي

پیگیر تخلفات انجام گرفته در تپه تاریخی ملکان هستیم


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: متخلفان در عرصه و حریم تپه های تاریخی روستای «بایقوت» شهرستان ملکان اقدام به فعالیت کشاورزی کرده بودند که با عاملان آن برخورد قانونی انجام گرفت و پرونده ی آن از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: متخلفان در عرصه و حریم تپه های تاریخی روستای بایقوت شهرستان ملکان اقدام به فعالیت کشاورزی کرده بودند که با عاملان آن برخورد قانونی انجام گرفت و پرونده ی آن از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

احمد حمزه زاده در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس ماده 560 قانون مجازات اسلامی، افرادی که بدون مجوز از وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مبادرت به انجام عملیاتی در عرصه و حریم آثار تاریخی و موجب تزلزل آثار فرهنگی-تاریخی شوند، علاوه بر رفع تصرف و پرداخت خسارت وارده به حبس از یک تا سه سال محکوم می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: طی سالجاری ساماندهی و رسیدگی به تپه های تاریخی شهرستان ملکان در دستور کار قرار گرفته است و حفاری های انجام گرفته در پیرامون این تپه ها ساماندهی و به حالت اولیه باز خواهند گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر تخلفات انجام گرفته در تپه تاریخی ملکان هستیم

پیگیر تخلفات انجام گرفته در تپه تاریخی ملکان هستیم