مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 07:472022-04-11اقتصادي

رشد 37 درصدی در معرفی متخلفین صید و صیادی به کمیسیون تخلفات هرمزگان


سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از رشد 37 درصدی در معرفی متخلفین صید و صیادی به کمیسیون تخلفات در سال 1400 خبرداد.

- سروان رامش جان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در سال 99 تعداد پرونده های معرفی شده به کمیسیون تخلفات صیادی 209 فقره بوده و این میزان در سال 1400 به 287 فقره رسید است، افزود: این میزان رشد بیانگر تلاش بیشتر علرغم تمام کمبودها در برخورد با متخلفین صید و صیادی در راستای صید اصولی و پایدار است.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع آبزیان برای نسل آینده و صید و صیادی اصولی و پایدار، اظهار کرد: در همین راستا در سال گذشته یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان موفق به توقیف بالغ بر 303 فروند شناور صیادی متخلف، کشف بالغ بر هزار و 760 طاقه تور منوفلامنت و ادوات صید مخرب شامل 12 دستگاه پرساین، 4 دستگاه ترال لنجی، حدود 70 دستگاه ترال قایقی و.

توقیف شده است.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان با اشاره به رشد و پیشرفت عملکرد یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در سال گذشته، خاطرنشان کرد: علرغم کمبود نیروی انسانی و امکانات رشد چشمگیری در تمامی کشفیات در برخورد با شناروهای متخلف صید صنعتی و سنتی از اهم شاخص های رشد عملکرد یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 37 درصدی در معرفی متخلفین صید و صیادی به کمیسیون تخلفات هرمزگان

رشد 37 درصدی در معرفی متخلفین صید و صیادی به کمیسیون تخلفات هرمزگان