مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-11اقتصادي

کاهش 17 درصدی حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان


رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در پی این نظارت ها، حوادث ناشی از کار در استان در سال 1400، 17 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محمد ذاکر شیخ زاده در نشست هم اندیشی بازرسان کار استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: فرایند نظارت بر اجرای مقررات قانون کار و آیین نامه های ایمنی و بهداشت کار در استان در سال 1400 با افزایش 44 درصدی روبرو بوده است.

وی بیان کرد: در سال 1400 نظارت بر اجرای قوانین و مقررات قانون کار و آیین نامه های ایمنی و بهداشت کار بصورت مستمر توسط بازرسان کار استان انجام شد.

وی افزود: آمار نهایی در سال 1400، حاکی از رشد 44 درصدی نظارت بر حُسن اجرای قوانین و مقررات کار در واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی سراسر استان دارد.

شیخ زاده در ادامه از رشد 382 درصدی آموزش های ایمنی برای گروه های هدف در سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل هم خبر داد و افزود: بازرسان کار استان با بهره گیری مطلوب از تمام ظرفیت و توان در سال تولید ، دانش بنیان، اشتغال آفرین در راستای صیانت از نیروی کار استان بیش از پیش تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 17 درصدی حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان

کاهش 17 درصدی حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان