مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-11اقتصادي

بازار مرغ به آسایش نسبی رسید/ رکوردشکنی جوجه ریزی در مازندران


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه بازار مرغ به آرامش نسبی رسید، گفت: درحال حاضر با اقداماتی از جمله فروش مرغ و همچنین بحث خرید تضمینی مرغ منجمد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسعود احمدی حاجی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران به افزایش تولید مرغ و همچنین جوجه ریزی مناسب تولیدکنندگان، اظهار کرد: طی ماه بهمن 13 میلیون و 850هزارقطعه و ماه اسفند 13میلیون و 500هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به رکوردشکنی جوجه ریزی طی 10 سال اخیر در دی ماه سال 1400، گفت: در دی ماه سال گذشته 14 میلیون و 750هزار قطعه رکورد 10 ساله جوجه ریزی در استان شکسته شد.

این مسؤول به تامین ها نهاده های تولیدکنندگان اشاره کرد و یادآور شد: دولت نهاده ها را تامین کرده و به میزان کافی در اختیار مرغداران گذاشته است.

احمدی حاجی با اعلام اینکه بازار مرغ به آسایش نسبی رسید، تصریح کرد: در حال حاضر با اقداماتی از جمله فروش مرغ و همچنین بحث خرید تضمینی مرغ منجمد، مرغ دست مرغدار نمی ماند.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب تولید مرغ در مازندران، بیان کرد: قیمت مرغ گرم در بازار دست مصرف کننده 31هزار تومان و مرغ منجمد حدود 20هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مرغ به آسایش نسبی رسید/ رکوردشکنی جوجه ریزی در مازندران

بازار مرغ به آسایش نسبی رسید/ رکوردشکنی جوجه ریزی در مازندران