مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-11بين الملل

گفت وگوی شورای همکاری خلیج فارس با آمریکا درباره آتش بس یمن


دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس، هماهنگ کننده سازمان ملل در امور انسان دوستانه و فرستاده آمریکا در نشست ریاض اوضاع یمن را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، نایف الحجرف دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس، دیوید گریسلی هماهنگ کننده امور انسان دوستانه در یمن و تیم لیندرکینگ فرستاده آمریکا در یمن در نشستی موضوع آتش بس در این کشور و طرح جلوگیری از بروز فاجعه مربوط به نفت کش صافر را بررسی کردند.

شورای همکاری خلیج فارس امروز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که این نشست در مقر شورای همکاری خلیج فارس در ریاض برگزار شد و طی آن الحجرف بر ضرورت تسریع تلاش ها برای تعامل با بحران نفت کش صافر و حمایت از تلاش های بین المللی برای تعامل با این بحران تأکید کرد و حمایت مستمر از رفع درد و رنج انسانی ملت یمن را ضروری خواند.

بنابر گزارش وبگاه الخلیج اونلاین ، شرکت کنندگان در این نشست، تلاش های سازمان های فعال در امور انسانی در یمن و تقویت هماهنگی مشترک برای حمایت از تلاش های منطقه ای و بین المللی همزمان با آتش بس در این کشور و نیز طرح سازمان ملل در خصوص نفت کش صافر به منظور جلوگیری از بروز قریب الوقوع فاجعه زیست محیطی و اقتصادی را بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی شورای همکاری خلیج فارس با آمریکا درباره آتش بس یمن

گفت وگوی شورای همکاری خلیج فارس با آمریکا درباره آتش بس یمن