مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-11پزشكي

بهره مندی بیش از 22000 نفر از خدمات دارویی و توانبخشی هلال احمر در کردستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در سال گذشته بیش از 22 هزار نفر از خدمات دارویی و توانبخشی هلال احمر کردستان بهره مند شدند.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در سال گذشته بیش از 22 هزار نفر از خدمات دارویی و توانبخشی هلال احمر کردستان بهره مند شدند.

پیام جلالی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: طی سال یک هزاروچهارصد، از طریق مرکز درمان و توانبخشی هلال احمر استان، به بیش از 22 هزار بیمار خدمات رسانی شده است.

وی افزود: از این تعداد، 710 نفر از خدمات ارتوپدی، 900 نفر خدمات فیزیوتراپی و 20هزار و هشتصد نفر خدمات دارویی دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در بخش درمان و توانبخشی خدماتی از جمله ساخت کفش طبی، پروتز دست، پروتز زانو، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، کاردرمانی، واکسیناسیون و .

با حضور نیروهای مجرب و خدمات پیشرفته به مراجعان ارائه می شود و سالم سازی جامعه و ارائه خدمات به موقع از جمله مهمترین دغدغه های جمعیت هلال احمر میباشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: حوزه درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان، طرف قرارداد تمامی بیمه ها بوده و ارتوپد فنی و فیزیوتراپی هر روزه در شیفت صبح و داروخانه در دو شیفت صبح و عصر آماده پذیرش مراجعین و بیماران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 22000 نفر از خدمات دارویی و توانبخشی هلال احمر در کردستان

بهره مندی بیش از 22000 نفر از خدمات دارویی و توانبخشی هلال احمر در کردستان