مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-11پزشكي

شروع دوران جدید پساکرونایی برای آموزش دانشگاه ها


اکنون وزارت بهداشت پس از بازگشایی دانشگاه ها اصولی را تعریف کرده که دانشگاه ها تنها با دیدن و عمل کردن به آن می توانند آموزش حضوری را ادامه دهند؛ - بدین ترتیب آموزش در مقاطع مختلف گسترش می یابد.

  با توجه به بازگشایی رسمی دانشگاه ها، از روزهای گذشته شیوه نامه جدید بهداشتی به دانشگاه ها ابلاغ شد و دانشگاه های استان نیز براساس این شیوه نامه، آموزش را ادامه می دهند.

پس از دو سال آموزش مجازی حالا آموزش حضوری مورد استقبال قرار گرفته، اساتید نیز آموزش حضوری را البته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ترجیح می دهند.

اکثر دانشگاه ها از 14 فروردین تعدادی از کلاس های درس را به صورت حضوری برگزار می کنند.

پس از کش و قوس های فراوان، تعطیلی دانشگاه ها، شروع آموزش حضوری و تب آموزش مجازی اکنون بازگشایی رسمی دانشگاه ها با شکل جدیدی در راس امور قرار گرفته و بر رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش از سوی وزارت بهداشت تأکید می شود.

براین اساس، مه کارکنان و اساتید مراکز مشمول این دستورالعمل اعم از دائم، موقت، پاره وقت و فصلی یا افرادی که تازه استخدام شده اند قبل از شروع به کار باید نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکنون بنابر اعلامیه جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همه کارکنان و استادان باید واکسن کرونا را تزریق کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع دوران جدید پساکرونایی برای آموزش دانشگاه ها

شروع دوران جدید پساکرونایی برای آموزش دانشگاه ها