مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-11سياسي

پرونده کودکان کوی عرفان روی میز دستگاه قضا


رییس کل دادگستری استان گلستان از قرار گرفتن پرونده حقوق عامه کودکان کوی عرفان بر روی میز دستگاه قضا به منظور رسیدگی به مشکلات کودکان و اهالی این محله خبر داد.

- حیدر آسیابی شامگاه یکشنبه در نشست مشترک با جمع اهالی کوی عرفان شهر گرگان که در مسجد امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه مشکلات اهالی این محله باید با همکاری دستگاههای مختلف رفع شود، اظهار کرد: پرونده ویژه ای برای احیای حقوق عامه ساکنان این محل در دادستانی گرگان تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه تک تک مشکلاتی که اهالی در جلسه مطرح کردند، با پیگیری دادستان برای حل آن تلاش می شود، افزود: به دادستان مرکز استان ماموریت دادیم حداکثر تا یک هفته دیگر همه مدیران و مسئولان اجرایی که طبق قانون موظف به ارایه خدمات عمومی و رفاهی در این محله هستند، برای بازدید در این محله حاضر کنند.

رییس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه مدیران باید برای مرتفع کردن مشکلات اهالی این محل برنامه و زمانبندی ارائه دهند، خاطرنشان کرد: بیشتر موضوعاتی که اهالی در جلسه امشب مطرح کردند با برنامه های کوتاه مدت قابل حل است و نیاز به اعتبار و هزینه های هنگفت ندارد.

آسیابی با اشاره به اینکه در 6 ماه آینده دوباره در مسجد همین محل حضور پیدا می کنیم و نتیجه پیگیری ها را رصد خواهیم کرد، ادامه داد: ما در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده کودکان کوی عرفان روی میز دستگاه قضا

پرونده کودکان کوی عرفان روی میز دستگاه قضا