مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-11اجتماعي

مهم ترین چالش شرکت های دانش بنیان اردبیل کدام ها هستند؟


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: از جمله چالش های موجود برای شرکت های دانش بنیان استان اردبیل نبود بسترهای زیرساختی فیزیکی و زمین اختصاصی برای این شرکت ها است.

- حبیب ابراهیم پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این شرکت ها به صورت پراکنده در نقاط مختلف استان از جمله شهرک های صنعتی یا ملک های شخصی در حال فعالیت هستند که این مورد به دلیل تازه تأسیس بودن پارک بوده و در اکثر استان های پیشرو کشور حل شده و از زیرساخت های فیزیکی و بسترهای مناسبی برای فعالیت برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: در این زمینه پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز به مانند اغلب استان ها با مشکل مواجه است که امید است با قول هایی که مسئولان استانی در راستای تأمین زمین 100 هکتاری داده اند بتوان این مشکل را برای همیشه حل و به دنبال افزایش کیفیت بهره وری محصولات باشیم.

به گفته ابراهیم پور، از دیگر چالش های شرکت های دانش بنیان استان اردبیل حمایت و اعتماد کم دستگاه های اجرایی به محصولات تولیدی آنها و استفاده نکردن از این محصولات است.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل تاکید کرد: اگر دستگاه های دولتی به مانند وزارت جهاد کشاورزی اقدام به تدوین طرحی مبنی بر الزام استفاده از محصولات دانش بنیان کنند، می توانیم شاهد رشد اقتصاد دانش بنیان داخلی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین چالش شرکت های دانش بنیان اردبیل کدام ها هستند؟

مهم ترین چالش شرکت های دانش بنیان اردبیل کدام ها هستند؟