مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-11اقتصادي

نحوه تامین مالی پروژه های شهری حوزه حمل و نقل ترافیک بررسی شد


نخستین جلسه بررسی نحوه تامین مالی پروژه های شهری حوزه حمل و نقل ترافیک و الزامات مورد نیاز تبدیل یک طرح به پروژه در راستای جلب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار شد.

- ، نخستین جلسه بررسی نحوه تأمین مالی پروژه های شهری حوزه حمل و نقل ترافیک، با حضور ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری، مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل ترافیک و جمعی از مدیران حوزه این دو معاونت برگزار و چگونگی ارائه یک پروژه به عنوان فرصت سرمایه گذاری به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فلاح در ابتدای سخنان خود ضمن اشاره به مأموریت های اصلی این معاونت گفت: ایجاد خزانه واحد، مدیریت و ساماندهی بدهی ها و مولد سازی دارایی ها سه عملکرد شاخص معاونت بوده که در هر سه حوزه اقدامات ارزنده ای از جمله پرداخت مستقیم حقوق و مزایای تمامی سازمان و شرکت ها در اسفندماه از سوی معاونت و تعیین و تکلیف بدهی های تحمیلی حاصل شده و حل و فصل بخش قابل توجهی از بدهی بانک ها تا شش ماه نخست سال جاری، حاصل خواهد شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری با تاکید بر تأمین مالی پروژه ها به ویژه در حوزه حمل و نقل ترافیک که دغدغه اصلی شهروندان، شهردار تهران و شورای اسلامی شهر است، از جمله مأموریت های اصلی این معاونت است، افزود: بخشی از بودجه شهرداری بر اساس مشارکت در انجام پروژه ها بنا شده و از طرفی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تامین مالی پروژه های شهری حوزه حمل و نقل ترافیک بررسی شد

نحوه تامین مالی پروژه های شهری حوزه حمل و نقل ترافیک بررسی شد