مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-11ورزشي

چرا عامل حوادث ورزشگاه مشهد پاداش گرفت؟!


پیشکسوت ورزش ایران با اشاره به اتفاقات اخیر در فوتبال گفت: برای من سؤال است که چرا عامل حوادث مشهد و بازی تیم ملی ایران و لبنان به جای برکناری و تنبیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در حالی برگزار شد که بیرون از ورزشگاه اتفاقات تلخی رخ داد.

بعد از ممانعت از حضور بانوان تماشاگر به داخل استادیوم و استفاده از اسپری فلفل برای متفرق کردن آنها که با واکنش مقامات کشور مواجه شد، از احسان اصولی رییس هیات فوتبال خراسان و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از عوامل این اتفاقات نام برده شد.

با این وجود تا امروز هنوز برخوردی با عامل یا عوامل این اتفاقات صورت نگرفته است؛ آن هم در شرایطی که گزارش حادثه، به رییس جمهور داده شده است.

احمد وحیدی وزیر کشور هفته گذشته ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ورزشگاه مشهد، گفت: بررسی ها در این خصوص انجام شد و گزارشات این موضوع به صورت مکتوب به رییس جمهور ارسال شده است.

این در حالی است که حسین شمس پیشکسوت ورزش و سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران معتقد است عامل حوادث مشهد نه تنها تنبیه و برکنار نشده بلکه پاداش هم گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عامل حوادث ورزشگاه مشهد پاداش گرفت؟!

چرا عامل حوادث ورزشگاه مشهد پاداش گرفت؟!