مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-11فرهنگي

هنرمند سال انقلاب اسلامی در استان قم تجلیل شد


سید علی موسوی قافله باشی به عنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی سال 1400 در استان قم تجلیل شد.

- ، عصر یکشنبه طی مراسمی که با حضور محمد علی روزبهانی رییس حوزه هنری استان قم، هادی گل محمدی و مسعود نجابتی از پیشکسوتان عرصه هنرهای تجسمی و گرافیک استان و کشور برگزار شد از سید علی موسوی قافله باشی به عنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی در استان قم در سال 1400 تجلیل بعمل آمد.

سید علی موسوی قافله باشی هنرمند عرصه نقاشی استان قم در این مراسم اظهار داشت: بنده خود را در این جایگاه نمی بی نم که به عنوان هنرمند سال معرفی شوم و هنرمندان بسیاری هستند که آثار شایسته ای داشتند و از آنان می بایست در این جایگاه تقدیر شود.

هنرمند سال انقلاب اسلامی در استان قم افزود: قم این ظرفیت را دارد که در هنرهای تجسمی از جمله نقاشی بتواند به عنوان قطب و مرکز هنر آیینی در کشور معرفی شود.

موسوی قافله باشی با تاکید بر حمایت مسئولان از هنرمندان ابراز داشت: به هنرمندان عرصه های تجسمی کمتر توجه شده است و مسئولین حداقل کاری که می بایست انجام دهند این است که پای درد و دل آنان بنشینند و مشکلات آنها را گوش دهند و تا جایی که امکان پذیر است برای حل آنها تلاش کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه از هنرمندان در این بخش فقط در برگزاری جشنواره ها به منظور تولید آثار یاد می شود و در طول سال کسی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند سال انقلاب اسلامی در استان قم تجلیل شد

هنرمند سال انقلاب اسلامی در استان قم تجلیل شد