مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-11اقتصادي

نگرای مردم از کمبود روغن به دلیل برخی شایعه ها بود


فرماندار زاهدان با اشاره به اینکه در خصوص روغن نگرانی برای شهروندان پیش آمده بود گفت: ما کمبود روغن به آن معنی در زاهدان و استان نداشتیم که این مهم یک بخشی در اثر ایجاد شایعه ها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- ابوذر مهدی نخعی در ستاد تنظیم بازار زاهدان ادامه داد: بخش دیگر از شایعه کمبود روغن هم به دلیل حجم مسافر نوروزی به استان و مقداری هم در بارگیری از مبدا به دلیل تعطیلاتی که در سطح کشور وجود داشته باعث نوسانات جزیی شده بود که تصمیمات بسیار خوبی در ستاد تنظیم بازار استان و در شهرستان در این زمینه گرفته شد.

فرماندار زاهدان گفت: کالاهای ضروری که در سبد مصرفی خانوار پر رنگ هستند در ماه مبارک رمضان توسط تیم های مشترک بازرسی در ابعاد تامین و قیمت گذاری روزانه رصد می شوند.

وی تصریح کرد: کالاهای مهمی مثل برنج، مرغ، گوشت قرمز و شکر که پر مصرف هستند و در نیمه دوم ماه مبارک رمضان نیز به دلیل برنامه ها مصرفشان بیشتر می شود تحت رصد ویژه نظارتی قرار خواهند گرفت.

فرماندار زاهدان تاکید کرد: این طرح های نظارتی در امتداد طرح های نظارتی سال گذشته بوده و پارسال تقریبا رشد 500 درصدی در مبلغ جریمه تخلفی و 300 درصد رشد در تعداد پرونده های تخلفی در جریان بازدیدها داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرای مردم از کمبود روغن به دلیل برخی شایعه ها بود

نگرای مردم از کمبود روغن به دلیل برخی شایعه ها بود