مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-11پزشكي

کمبود پزشک عمومی در مناطق روستایی سراوان را برطرف می کنیم


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در جلسه هیئت رییسه این دانشگاه گفت: کمبود پزشک عمومی در مناطق روستایی سراوان را به هر شکل ممکن برطرف می کنیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در جلسه هیئت رییسه این دانشگاه گفت: کمبود پزشک عمومی در مناطق روستایی سراوان را به هر شکل ممکن برطرف می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر حبیب غزنوی افزود: منطقه سراوان اولویت نخست دانشگاه و تامین نیاز مراکز روستایی این منطقه به پزشک عمومی ضروری ترین اقدام در حوزه بهداشت است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: علاوه بر استفاده از اهرم های قانونی و رایزنی با نهادهای قانونگذار، تسهیلات حضورهمکاران در شهرستان های گلشن، سیب و سوران و سراوان را بیشتر می کنیم.

وی بیان کرد: با کمک منابع داخلی دانشگاه میزان پرداخت ها به نیروی انسانی شاغل در برنامه بیمه روستایی منطقه سراوان را یک ماه زودتر از بقیه شهرستان ها انجام خواهیم داد.

غزنوی افزود: در بازدید اخیری که به اتفاق نماینده مردم این شهرستان از مراکز ارائه خدمات در سراوان داشتم تصمیمات خوبی برای رفع این مشکل گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود دانش آموختگی تعدادی از اهالی بومی استان، تمایلی به حضور در مراکز روستایی وجود ندارد و باید در این زمینه نیز فعالیت هایی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پزشک عمومی در مناطق روستایی سراوان را برطرف می کنیم

کمبود پزشک عمومی در مناطق روستایی سراوان را برطرف می کنیم