مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-11سياسي

آموزش راهبردی ترین مسیر در تحقق اهداف هلال احمر است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آموزش راهبردی ترین مسیر در تحقق اهداف هلال احمر است.

- سید قاسم موسوی صبح امروز (22 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت آموزش در هلال احمر، اظهار کرد: آموزش همگانی یکی از مسئولیت های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می رود که برای تحقق این مهم، در صدد بهره مندی شهروندان از آموزش های مورد نیاز هستیم.

وی با یادآوری اینکه پارسال 1071 دوره آموزشی کمک های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، پایه داوطلبی و تخصصی توسط 145 مربی هلال احمر به منظور ارتقای آگاهی شهروندان در برابر حوادث احتمالی در شهرها و روستاها، ادارات، نیروهای مسلح، نیروهای جهادی سپاه انصارالمهدی (عج) و اعضای خانه های هلال، کارکنان شرکت ها و کارخانجات این استان ارائه شد، افزود: برای 4650 نفر از شرکت کنندگان در دوره های آموزشی هلال احمر نیز گواهی نامه صادر شده است.

این مسئول با اشاره به نقش پررنگ شهرستان ها در این آموزش ها، یادآور شد: همه آموزش ها در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرم دره، ایجرود و ماه نشان انجام و برای فراگیران در این دوره های آموزشی گواهی نامه صادر می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان بیان کرد: علاوه بر آموزش های بیان شده، 41 دوره تخصصی به 987 نیروی امدادی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش راهبردی ترین مسیر در تحقق اهداف هلال احمر است

آموزش راهبردی ترین مسیر در تحقق اهداف هلال احمر است