مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-11سياسي

آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران نظام اقتصادی در دستور


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور می پردازند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

پیش از جلسه علنی، نمایندگان در جلسه غیرعلنی به بررسی طرح صیانت پرداختند.

ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری، بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه آیین نامه مؤسسه های به رسمیت شناخته شده (آر-اُ) در زمینه ارائه خدمات صدور گواهینامه های قانونی فنی و ایمنی دریایی الحاقی به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا (سولاس) و بررسی گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد لایحه اصلاح تبصره (1) بند (ب) ماده (52) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران نظام اقتصادی در دستور

آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران نظام اقتصادی در دستور