مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-11اقتصادي

جلوگیری از خام فروشی به افزایش اشتغالزایی در کرمانشاه کمک می کند


استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان در استان، گفت: جلوگیری از خام فروشی به افزایش اشتغالزایی در کرمانشاه کمک می کند.

- ، بهمن امیری مقدم شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور معاونین استاندار، امام جمعه اهل تسنن، مدیران، فرمانداران و مسئولان عضو این شورا برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی، اظهار کرد: این فرمانده مؤمن، پارسا، پاک نهاد، شجاع و انقلابی، دارای ویژگی های شخصیتی و اخلاقی بسیار نیکویی بود و الگویی دائمی برای همه مسئولان محسوب می شوند.

وی با اشاره به موضوع شعار سال، افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نخستین روز از سال 1401 شعار سال را تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین تعیین کردند و بر ضرورت نگاه علمی و فناورانه به تولید در همه عرصه ها تاکید کردند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب حرکت به سمت نهادینه شدن اقتصاد دانش بنیان را بسترساز کاهش هزینه های تولید، افزایش بهره وری، ارتقای کیفیت محصولات، رقابت پذیر شدن تولیدات در بازارهای جهانی و کاهش قیمت تمام شده محصولات در داخل دانستند که بی شک تحقق این مهم سبب حل مشکلات اقتصادی کشور با تکیه بر توان داخلی و خودباوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خام فروشی به افزایش اشتغالزایی در کرمانشاه کمک می کند

جلوگیری از خام فروشی به افزایش اشتغالزایی در کرمانشاه کمک می کند