مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-11اقتصادي

گردوخاک بازار کرمانشاه را عملا به تعطیلی کشانده است


به گفته عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه، گرد و خاک عملا بازار کرمانشاه را به تعطیلی کشانده است، زیرا مردم در چنین شرایطی برای خرید به بازار نمی آیند.

- " گردوخاک" بازار کرمانشاه را عملا به تعطیلی کشانده است ایسنا/کرمانشاه به گفته عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه، گرد و خاک عملا بازار کرمانشاه را به تعطیلی کشانده است، زیرا مردم در چنین شرایطی برای خرید به بازار نمی آیند.

حسین بیات در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تبعات ریزگردها بر وضعیت بازار کرمانشاه، گفت: اگرچه مغازه داران در مغازه هایشان هستند و بازار باز است، اما در عمل کسی برای خرید به بازار نمی آید و مشتری وجود ندارد.

وی ادامه داد: وقتی هوا تا این اندازه آلوده است، مردم بجز برای کارهای اضطراری از خانه خارج نمی شوند، از همین رو کسی برای خرید کالاهای غیرضروری به بازار نمی آید.

رییس اتحادیه پوشاک کرمانشاه یادآور شد: مغازه داران مجبورند مغازه را باز نگه دارند حتی اگر سلامت آنها در خطر باشد، زیرا بسیاری از آنها باید اجاره مغازه و پول خرید اجناس را جور کنند و حتی برای یک مشتری هم مغازه را باز نگه می دارند.

بیات با اشاره به شرایط سختی که برای بازار کرمانشاه ایجاد شده و ممکن است باز هم ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: تا چندی قبل بخاطر کرونا دچار محدودیت بودیم و حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردوخاک بازار کرمانشاه را عملا به تعطیلی کشانده است

گردوخاک بازار کرمانشاه را عملا به تعطیلی کشانده است