مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-11بين الملل

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین: جنین را تنها نخواهیم گذاشت


دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، هرگز شهر جنین در کرانه باختری را با اشغالگران تنها نخواهیم گذاشت و اجازه چنین چیزی نخواهیم داد حال هزینه های آن هرچه می خواهد باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه ای ویژه با شبکه ماهواره ای المنار در بیروت اظهار کرد: عملیات هایی که در اراضی فلسطینی در دست اجرا هستند، تنها یک واکنش به اقدامات رژیم اشغالگر نبوده بلکه وظیفه هر فلسطینی هستند.

زیاد نخاله افزود: اقدامات رژیم اشغالگر در مسجد الاقصی و کرانه باختری، وضعیت ملتهب فلسطین را تشدید می کند، بنابراین ما در یک تقابل مستقیم با اشغالگران هستیم و در هر لحظه باید منتظر یک درگیری فراگیر باشیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه گفت: هرگز شهر جنین در کرانه باختری را با اشغالگران تنها نخواهیم گذاشت و اجازه چنین چیزی نخواهیم داد حال هزینه های آن هرچه می خواهد باشد.

این مسؤول فلسطینی با تاکید بر اینکه دخالت اعراب برای آرام کردن فلسطینی ها اقدامی خطرناک به نفع دشمن است و تصمیم برای ممنوعیت اعتکاف در مسجد الاقصی یک تصمیم رسمی عربی با هدف ایجاد فرصتی برای شهرک نشین ها جهت یورش به مسجد الاقصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین: جنین را تنها نخواهیم گذاشت

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین: جنین را تنها نخواهیم گذاشت