مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-11حوادث

اموال مسروقه خود را در سامانه نما جست و جو کنید


مشخصات بیش از 2087 قلم کالای مسروقه کشف شده استان در سامانه نما منتشر شده که مالباختگان می توانند برای شناسایی آنها به این سامانه اینترنتی مراجعه کنند.

- ایسنا/البرز رییس پلیس آگاهی البرز گفت: مشخصات بیش از 2087 قلم کالای مسروقه کشف شده استان در سامانه نما منتشر شده که مالباختگان می توانند برای شناسایی آنها به این سامانه اینترنتی مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: این کالاها در سامانه نما پلیس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین 495 درخواست جدید مالباختگان به پلیس آگاهی استان البرز ارجاع و اموال 94 مالباخته شناسایی شده است.

نادربیگی افزود: مالباختگان تا پیش از راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونا مالباختگان برای شناسایی اموال خود از مراجعه حضوری خودداری کنند و برای شناسایی اموال سرقت شده فقط به سامانه نما مراجعه کنند.

نادربیگی خاطر نشان کرد: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده در سایت نما با عکس کالای کشف شده بارگذاری شده که که مالباختگان می توانند برای ورود به سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اموال مسروقه خود را در سامانه نما جست و جو کنید

اموال مسروقه خود را در سامانه نما جست و جو کنید