مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-11سياسي

آیین نامه های دانشجویی با رویکرد جدید بازنگری می شوند


معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از بازنگری آیین نامه های دانشجویی با توجه به رویکردهای جدید سازمان و دولت خبر داد.

- با اشاره به برنامه ها و رویکردهای جدید سازمان امور دانشجویان در سال جاری گفت: برنامه ها و رویکردهای جدید سازمان در همایش معاونان دانشجویی دانشگاه ها که احتمالاً بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است یک تعدادی از آیین نامه های دانشجویی را بازخوانی و بازنگری کنیم که از جمله این آیین نامه ها می توان به آیین نامه دانشجویان نمونه کشوری، آیین نامه کمیسیون موارد خاص، آیین نامه انتقال دانشجویان خارج به داخل، آیین نامه های بورس و آیین نامه های اعطای مجوز مؤسسات جذب و اعزام دانشجویان اشاره کرد.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: این بازنگری ها به این معنی است که این آیین نامه ها با توجه به رویکردهای جدید سازمان و دولت باید تغییراتی داشته باشد به عنوان مثال در جشنواره دانشجویان نمونه تا کنون دانشجویان خارجی حضور نداشتند که اکنون شرکت می کنند و باید در آیین نامه دانشجویان نمونه کشوری لحاظ شود.

وی افزود: البته در جلسه معاونان دانشجویی دانشگاه ها که برگزار خواهد شد، نظر معاونان دانشجویی نیز دریافت شده و در این بازنگری ها لحاظ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه های دانشجویی با رویکرد جدید بازنگری می شوند

آیین نامه های دانشجویی با رویکرد جدید بازنگری می شوند