مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-11اقتصادي

بررسی مشکلات حمل و نقل بار، از کمبود سوخت تا قطع یارانه بیمه


مل و نقل مقوله ای مهم و قابل توجه ای در حیات هر جامعه ای است و حمل و نقل جاده ای بخش قابل توجهی از نیاز های کشور را پاسخ می دهد، مسؤولان در خصوص مهمترین مسائل حمل و نقل بار در کشور و موانع پیش روی آن گفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حمل و نقل مقوله ای مهم و قابل توجه ای در حیات هر جامعه ای است و حمل و نقل های درون شهری تا حمل و نقل های جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی بخش قابل توجهی از نیاز های جامعه را پاسخ می دهد، خطوط مختلف حمل و نقل در کنار سهولت در جابه جایی، اشتغالزایی و ایجاد شغل برای حرفه های گوناگون را نیز به همراه دارند.

رانندگان همراه شب و روز جاده ها هستند، کامیون ها در سوسوی سرمای زمستان گردنه های پر پیچ و خم را می گذرانند تا چرخ صنعت حمل و نقل کشور بچرخد، این رانندگان شب های زیادی را در جاده ها بیداری می کشند تا بازار اقتصاد کشور به خواب نرود؛ بی تردید بر همگان روشن است که اگر صنعت حمل و نقل کشور حتی برای ساعتی هم توقف کند جامعه دچار چه بحران هایی می شود.

  مواد غذایی، سوخت، میوه و تره بار، مسافر، مصالح ساختمانی و سایر موارد اگر در کشور به طور صحیح و در زمان خود جابه جا نشود اختلال بزرگی در زندگی روزمره مردم رخ می دهد؛ با همه این سختی ها قشر راننده صبورانه فعالیت می کند، به عبارتی دیگر در این شغل، راننده جانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات حمل و نقل بار، از کمبود سوخت تا قطع یارانه بیمه

بررسی مشکلات حمل و نقل بار، از کمبود سوخت تا قطع یارانه بیمه