مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-11سياسي

لیز چنی: شواهد کافی برای پیگرد ترامپ بابت شورش کنگره وجود دارد


لیز چنی، معاون جمهوری خواه یک کمیته منتخب 9 عضوی مجلس نمایندگان آمریکا که مسئول تحقیق در مورد رویدادهای مربوط به شورش 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره این کشور است، - لیز چنی، معاون جمهوری خواه یک کمیته منتخب 9 عضوی مجلس نمایندگان آمریکا که مسئول تحقیق در مورد رویدادهای مربوط به شورش 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره این کشور است، گفت این کمیته به این نتیجه رسیده که دونالد ترامپ و متحدان اصلی اش در کنگره توطئه کردند تا در روند تایید آرای الکترال انتخابات 2020 آمریکا اختلال ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این کمیته مجلس نمایندگان آمریکا ماه گذشته میلادی اعلام کرد که بر مبنای حسن نیت نتیجه می گیرد که دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهوری وقت آمریکا و اعضای کمپین او در یک توطئه مجرمانه برای کلاهبرداری از آمریکا مشارکت داشته اند.

به نظر می رسد که روند تحقیقات در مورد شورش مذکور در کنگره آمریکا به لحظه حساسی در ارتباط با ارجاع های کیفری احتمالی نزدیک می شود زیرا انتظار می رود جلسات استماع عمومی مربوط به آن در ماه آینده میلادی آغاز شود.

لیز چنی به جیک تپر مجری شبکه سی.

ان.

ان در خصوص تلاش مذکور برای متوقف ساختن روند رسمی انتخابات 2020 گفت: قطعاً واضح است که رییس جمهور ترامپ داشت چه کار می کرد و تعدادی از اطرافیانش داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیز چنی: شواهد کافی برای پیگرد ترامپ بابت شورش کنگره وجود دارد

لیز چنی: شواهد کافی برای پیگرد ترامپ بابت شورش کنگره وجود دارد