مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-11سياسي

چرا صاحبان شرکت های دانش بنیان از ایلام خارج می شوند؟


دلایل عدم اقبال عمومی و دستگاه های دولتی از شرکت های دانش بنیان و مهاجرت برخی افراد نخبه و صاحبان شرکت های دانش بنیان به خارج از استان آسیب شناسی و مرتفع شود.

- ایسنا/ایلام بازرس کل استان ایلام گفت: دلایل عدم اقبال عمومی و دستگاه های دولتی از شرکت های دانش بنیان و مهاجرت برخی افراد نخبه و صاحبان شرکت های دانش بنیان به خارج از استان آسیب شناسی و مرتفع شود.

مهدی اصلانی در جلسه بررسی راهکارهای عملیاتی حمایت از واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان استان ایلام با اشاره به بخشنامه ابلاغی ریاست سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: بر اساس این بخشنامه، کار گروه هایی در سطوح ملی و تمام استان ها در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و صیانت از نخبگان تشکیل می شود.

وی گفت: این کارگروه ها در استان ها از اعضای ثابت و متغییر تشکیل می شود که اعضای ثابت این کارگروه بازرسی کل، استانداری و پارک علم و فناوری استان است و به تناسب موضوعات جلسات کارگروه از دستگاه های دیگر نیز در این کارگروه دعوت می شود.

بازرس کل استان با بیان این که در این کارگروه ها، مشکلات شرکت های دانش بنیان مطرح و جهت رفع آن ها تلاش می شود، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی طبق تکالیف پیش بینی شده در قوانین و مقررات مختلف مانند؛ قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان، قانون حمایت از کال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا صاحبان شرکت های دانش بنیان از ایلام خارج می شوند؟

چرا صاحبان شرکت های دانش بنیان از ایلام خارج می شوند؟