مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-11سياسي

اما و اگرهای معلمان و مشاوران کنکوری/ سرانجام کسر از حقوق دانشجو معلمان چه شد؟


عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت گفت: برخی مشاوران کنکوری خود را فارغ التحصیل دانشگاه تهران معرفی می کنند و از بچه ها پول های بسیار زیادی می گیرند و داوطلب را با این عنوان که شما را با رتبه 50 هزار پزشک می کنیم، - خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: دیده بان شفافیت و عدالت یک سازمان مردم نهاد (سمن) مبارزه با فساد است که با هدف شفاف سازی هر نوع سوء استفاده از اختیارات و قوانین، برای کسب منافع شخصی و گروهی که مصداق فساد می باشد ، در شهریور 1394 تأسیس شده است.

دیده بان شفافیت و عدالت بخش های مختلفی دارد؛ در خصوص عملکرد یکسال گذشته کمیسیون آموزش دیده بان با علی امرایی عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت به  گفت وگو نشستیم.

وی در این گفت وگو اعلام کرد که در سال 1400 با برگزاری بیش از 30 جلسه در کمیسیون آموزش و با حضور اعضای کمیسیون در سه کمیته تخصصی آموزش و پرورش ،  آموزش پزشکی و آموزش عالی بیش از 50 پرونده بررسی شده است.

از مهم ترین پرونده های مطروحه در کمیته ها می توان به مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، سمپاد، افزایش سن پذیرش و میزان ظرفیت دانشجو معلمان در کمیته آموزش و پرورش، آزمون دستیاری پزشکی دوره چهل و هشتم و دوره چهل و نهم، افزایش ظرفیت رشته های پزشکی و المپیادهای علوم پزشکی در کمیته آموزش پزشکی و سهمیه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای معلمان و مشاوران کنکوری/ سرانجام کسر از حقوق دانشجو معلمان چه شد؟

اما و اگرهای معلمان و مشاوران کنکوری/ سرانجام کسر از حقوق دانشجو معلمان چه شد؟