موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - جمهوري اسلامي - روزنامه جمهوري اسلامي - سازمان برنامه و بودجه - الناز شاكردوست - سيدحسن خميني - برادر ناتني باراك اوباما - دربار پهلوي - سخنگوي سازمان اورژانس كشور - دشتغران - مسابقات انتخابي المپيك - ويليام اورمان بيمن - بازارچه مرزي باشماق مريوان - روز درختكاري - كنكور ارشد و دكتري - اسلحه گرم - علي پاكدامن - سه قنات - سيد مصطفي ميرسليم

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-11سياسي

طلاب و روحانیان مازندران اقدام تکفیری در حرم رضوی را محکوم کردند


تحمع طلاب، اساتید و روحانیت انقلابی مازندران در محکومیت اقدام تروریستی تکفیری در حرم رضوی برگزار شد.

- ساری- تجمع طلاب، اساتید و روحانیت انقلابی مازندران در محکومیت اقدام تروریستی تکفیری در حرم رضوی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تجمع طلاب، اساتید و روحانیت انقلابی مازندران در محکومیت اقدام تروریستی تکفیری در حرم مطهر رضوی با حضور طلاب و روحانیون در ساری برگزار شد.

در این تجمع که در حوزه علمیه امام علی (ع) و مقابل مسجد جامع ساری برگزار شد، طلاب و روحانیان اقدام تروریستی تکفیری در حرم مطهر رضوی که منجر به شهادت دو طلبه جهادی و انقلابی حجج اسلام شهید محمدصادق دارایی و محمد اصلانی شد، را محکوم کردند.

همچنین تجمع کنندگان با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا و اسراییل، منشأ و ریشه این اقدام ها و جنایت های تروریستی را آمریکا و یادی استکباری آنان دانسته و این جنایت تروریستی و تکفیری را محکوم کردند.

آنان همچنین با تاکید بر تقویت پیوند بین شیعه و سنی، راه اندازی جنگ و شکاف بین مذاهب را از جمله توطئه ها و ترفندهای دشمنان دانسته و خواستار تقویت وحدت بین مسلمانان در جامعه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، همزمان با سایر مناطق کشور، تجمع طلاب و روحانیان و اقشار مختلف در محکومیت اقدام تروریستی تکفیری حرم رضوی در دیگر شهرها و مناطق مازندران نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب و روحانیان مازندران اقدام تکفیری در حرم رضوی را محکوم کردند

طلاب و روحانیان مازندران اقدام تکفیری در حرم رضوی را محکوم کردند